CERN: Το ταξίδι και η πρώτη εβδομάδα

[cpg_imagefixthumb:209]

Παραλίγο θα ήταν το χειρότερο ταξίδι που έχω κάνει ποτέ, αλλά το προηγούμενο από Θεσσαλονίκη προς Madison που το έκανα με πυρετό και Depon κάθε 2 ώρες έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Ας τα πάρουμε από την αρχή: μετά από ένα (ο Θεός να τον κάνει) ύπνο 3μιση ωρών, ξύπνησα κατά τις 5μιση το πρωί στα Eagle Heights του ξακουστού Madison. Ο αγαπητός συγκάτοικος κ. Βώλος (με ωμέγα!) με κατέβασε στο Memorial Union κατά τις 6μιση και από εκεί όλα άρχισαν…

Στην αρχή νόμιζα ότι έκανα καλά που ξεκίνησα τόσο νωρίς. Το λεωφορείο όχι απλά γέμισε, όχι απλά είχαμε κόσμο στο διάδρομο μαζί με τις βαλίτσες του, αλλά αφήσαμε και άλλους να περιμένουν στο πεζοδρόμιο το επόμενο λεωφορείο των 8:30! Στον δρόμο δεν κατάφερα να κοιμηθώ. Όχι πως το επιδίωξα δηλαδή κιόλας. Τεσπα, φτάνουμε στο Terminal 2 του Chicago O’ Hare Airport. Ξεφορτώνω. Πάω κάνω check-in, με βάζουν να πληρώσω $25 γιατί η μια βαλίτσα ήταν βαριά (δεν μετράνε το σύνολο όπως στην Alitalia, αλλά την κάθε βαλίτσα χώρια οι κόπανοι). Περνάω έλεγχο σχετικώς εύκολα, και πάω στην πύλη της πτήσης μου. Κάνα 20λεπτό αργότερα αρχίζουν την επιβίβαση. Ε, μπαίνω κι εγώ στην ουρά, ανεβαίνω στο plane, κάθομαι και περιμένω… έρχεται μια τύπισα και μου λέει ότι κάθομαι στη θέση της… τι διάλο; Αν δεν έκανα τη βλακεία μου κι εγώ όμως; Ουτε που είδα σε πια πτήση ανέβαινα – ήταν προς Newark που πήγαινα κι εγώ, αλλά πτήση προς Newark είχε ανά μια ώρα και ξέχασα ότι είχα φτάσει νωρίτερα από ότι σχεδίαζα αφού το Σάββατο τελευταία στιγμή είχα αποφασίσει να φύγω με το λεωφορείο των 7 και όχι με των 8:30… ταγάρι τελείως λέμε όμως!

Βγαίνω από το αεροπλάνο που μπήκα λαθραία (καλοί μπούφοι και αυτοί ούτε είδαν ποιος μπαίνει μέσα) και αφού μου βγάζουν καινούργιο boarding pass (πρόλαβαν και έχασαν το παλιό μέσα σε 5 λεπτά!) κάθομαι δίπλα και περιμένω. Φεύγει το αεροπλάνο, έρχεται το επόμενο που θα πετούσαμε. Μετά από 10 λεπτά βγάζουν ανακοίνωση: “Λόγω ραγισμένου παραθύρου η πτήση ακυρώνεται. Περάστε από τον πάγκο να δούμε τι θα σας κάνουμε”. Πανικός. 100 άτομα τρέχουν να πιάσουν θέση στην ουρά. Προλαβαίνω και μπαίνω πέμπτος. Είδαν ότι έβγαλαν βλακεία ανακοίνωση και το ξανασκέφτονται: “Όσοι δεν έχουν πρόβλημα με ανταποκρίσεις παρακαλούνται να καθίσουν, θα πετάξουμε σε 1μιση ώρα με το επόμενο αεροπλάνο. Οι υπόλοιποι μείνετε στην ουρά”. Φεύγουν 2 από μπροστά μου. Όταν φτάνει η σειρά μου, μου βρίσκουν θέση με την American Airlines, μου λένε ότι πρέπει να πάω να πάρω πίσω τις βαλίτσες μου και να ξανακάνω check-in στην ΑΑ, μου δίνουν και ένα κουπόνι $8 για το γεύμα της παρηγοριάς και με ξαποστέλνουν.

Πάω, παίρνω τις βαλίτσες, και ανεβαίνω επάνω να πάρω πίσω τα $25. Πάω να κάνω πάλι check-in, μόνο που πρέπει να αλλάξω και Terminal. Φτάνω στο Τ3, και είναι μια τύπισα που βάζει τον κόσμο στη σειρά. Διάλογος:

Where are you travelling to, Sir?

Brussels and then Geneva.

Then you can use our electronic check-in.

Απαντάει θριαμβευτικά και με βάζει με το ζόρι να πάω να κάνω ηλεκτρονικό check-in. Κωλουπολογιστές. Πάω και είναι εκεί μια θεία που βοηθάει τον κόσμο να βγάλει άκρη. Ξαφνικά μου το μηχάνημα πετάει μια οθόνη όπου είχε πακέτο την προηγούμενη πτήση μου που ακυρώθηκε μαζί με την καινούργια μου διαδρομή. Η θείτσα ανακοινώνει ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το ηλεκτρονικό check-in και να πάω στο γκισέ. Καλά πάμε… Πάω στην ουρά, ούτε γυρίζω να κοιτάξω την ταξιθέτρια και προχωράω. Πάλι ξαναδίνω τα $25. Που είσαι ρε Alitalia με τα ωραία σου…

Πάω να περάσω έλεγχο διαβατηρίων. Μια μικρή μαυρούλα κοιτάει το διαβατήριο, κοιτάει και το boarding pass και με βάζει σε μια ξεχωριστή ουρά με άλλους τυχερούς:

You’ve been selected by the airline for a full search

Μου εξηγεί ένας επίσης μελαμψός φρουρός. Τι χαρά! Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες. Ξέρουν να σου κάνουν τη ζωή ενδιαφέρουσα. Όπως επίσης ξέρουν και να σου τσαλακώνουν τα βιβλία που κουβαλάς μαζί σου. Πάει κι αυτό. Στη συνέχεια, ξοδεύω το τρελλό ποσό των $8 που κονόμησα σε ένα McMeal και ανοίγω το λαπτοπι να στείλω email σε αυτούς που με περιμένουν στο CERN να φτάσω στις 7 το πρωι και όχι στις 12 το μεσημέρι… άραγε θα το δουν εγκαίρως; Ευτυχώς η Jessica βαριόταν και έκατσε στο γραφείο λίγο παραπάνω (δεν είχε ακόμα net στο σπίτι). Μετά από 10 λεπτά απάντησε ότι πήρε το μήνυμά μου. Δυστυχώς το δεύτερο mail που έστειλε ο advisor μου ήταν πολύ αργά για να το λάβω… και θα με γλίτωνε από την περιπέτειά μου στις Βρυξέλλες. Θα φτάσουμε όμως και εκεί.

Αρχίζει η επιβίβαση. Επιτέλους τα βάσανα μου τελείωσαν! Ανεβαίνω στο αεροπλάνο, κανένας δεν διαμαρτύρεται ότι είμαι σε λάθος θέση, κλείνουν οι πόρτες και βάζουμε όπισθεν… 10, 20, 30 μέτρα… βζζζζζζ κλείνουν τα φώτα σβήνουν οι μηχανές. Περνάνε 2 βασανιστικά λεπτά. Μας τσουλάνε πίσω στην πύλη. Μετά από 10 λεπτά μας το ξεφουρνίζει το μυστικό ο κυβερνήτης: Είχε διαρροή νερού μια καφετιέρα και έριξε μια ασφάλεια. Θα δούνε αν μπορούν να την αλλάξουν. Αν όχι, ακύρωνεται η πτήση και πάλι στο γκισέ να δούμε τι θα γίνει. ΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΞ© ΚΑΦΕ!!! ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ!!!

Περνάνε οι τεχνικοί τρέχοντας πάνω κάτω σους διαδρόμους. Βλέπω φυγαδεύουν την προβληματική καφετιέρα. Δεύτερη ανακοίνωση: Τα πράγματα πάνε μάλλον καλά, θα την αλλάξουν και αν είναι εντελώς χαρούμενοι με τους ελέγχους τότε μόνο θα πετάξουμε. Μετά από 50 λεπτά όλα είναι ΟΚ! Φεύγουμε. Όχι ακριβώς όμως. Πρέπει να ξαναβάλουμε καύσιμα αφού τόση ώρα οι μηχανές ήταν αναμένες.

[cpg_imagefixthumb:210]

Υπομονή… ευτυχώς η ανταπόκρισή μου είχε μπόσικα 3 ωρών και δεν είχα μεγάλο φόβο να τη χάσω. Με τα πολλά πετάμε, το φαί χάλια (άλλη μια φορά θυμήθηκα την Alitalia – ότι κι αν λένε για αυτή είναι σίγουρα καλύτερη από American).

[cpg_imagefixthumb:211]

Φτάνουμε Βρυξέλλες. Με μια ώρα καθυστέρηση. Χαλαρά. Μόνο που δεν έχω boarding pass για τη διαδρομή Βρυξέλλες-Γενεύη. Επειδή η ανταπόκριση γινόταν με άλλη εταιρεία, δε μπορούσαν να μου το βγάλουν από Chicago. Πετάω με Delta λέει. Με παραξένεψε κάπως μια Αμερικάνικη εταιρεία να κάνει εσωτερικές ευρωπαϊκές πτήσεις. Περιμένω κανα 10λεπτο στην ουρά (αφού έκανα μισή ώρα να βρω που είναι τα γραφεία τους και διαπίστωσα οτι πρέπει να ξαναπεράσω έλεγχο διαβατηρίων όταν με το καλώ βγάλω το boarding pass). Εκεί μου λένε ότι δεν είναι αυτοί που κάνουν την πτήση και ότι υπάρχει ένα division της Brussels Airlines που λέγεται Delta κάτι. Οπότε πάω εκεί. Ρωτάω ένα συμπαθητικό Βέλγο ταξιθέτη αν είμαι στη σωστή ουρά. Μπα. Με στέλνει στην Brussels Airlines (σκέτο) αν και δεν είναι σίγουρος ότι πετάω με αυτή. Μετά από ένα βασανιστικό 20λεπτο στην ουρά αφού δεν έβρισκα κάποιον να ρωτήσω, πάω στο γκισέ και επιτέλους βγαίνει άκρη: Πετάω με Brussels! Αν και το πρόγραμμα που μου δώκαν στο Αμέρικα γράφει ότι είμαι στην πτήση 7755, αυτός με ενημερώνει οτι η 7755 είναι η πρωινή πτήση Βρυξέλλες-Γενεύη η οποία πέταξε προ πολλού. Εγώ είμαι στην 2715 και έχω μόλις 50 λεπτά πριν φύγει. Και πρέπει να περάσω και έλεγχο. Συναρπαστικό! Ευτυχως η Ενωμένη Ευρώπη μου γλίτωσε κοντά στο 15λεπτο λόγω ξεχωριστής ουράς για εμάς τους Ευρωπαίους. Έφτασα τελικά κάνα 20λεπτο πριν αρχίσει η επιβίβαση. Μόνο που επιβίβαση έγινε με +30 λεπτά καθυστέρηση.

[cpg_imagefixthumb:216]

Οπότε έφτασα και με 30 λεπτά καθυστέρηση Γενεύη. Την οποία δεν είχαν ανακοινώσει και ευτυχώς η Jessica περίμενε υπομονετικά. Οι βαλίτσες μου παραδόξως έφτασαν μια χαρά μετά από όλο αυτό το ανακάτεμα επαναφέροντας λίγη από τη χαμένη μου πίστη στις αεροπορικές εταιρείες. Με ρωτάει αν θέλω να πάμε σπίτι να αράξω. Όχι βέβαια! Πάμε στο ναό!

Σχεδόν όλα ήταν όπως τα θυμόμουν. Πήγα έκανα την περισσότερη από την χαρτοδουλειά την πρώτη μέρα, πήρα και την καρτούλα μου. To σπιτάκι που μένουμε ωραίο είναι. Στην εξοχή.

[cpg_imagefixthumb:212]

Η Τρίτη όταν όλη μέρα meetings. Ήμουν και ζαβλακωμένος από τη διαφορά ώρας (κοιμήθηκα μια χαρά πάντως – μελατονίνη power) πέρασε λίγο βασανιστικά. Γνώρισα πάντως και τον Prof. Konstantino Fouda του Imperial, o οποίος επίσης ασχολείται με το Trigger που θα δουλεύω και εγώ. Πέτυχα και τον πρώτο παλιό γνωστό, τον Κωνσταντίνο. Μετά σπίτι, ύπνος κλπ.

Τετάρτη ήταν η πρώτη μέρα που πήγα στο Prevessin, ένα από τα sites του CERN στη Γαλλία. Εκεί δοκιμάζουμε ηλεκτρονικά προτού πάνε στον τελικό τους προορισμό ή γίνονται ψιλοεπισκευές. Εκεί άρχισα να ψιλοκοιτάω και τον κώδικα Trigger Supervisor που θα δουλεύω. Αυτή τη στιγμή που γράφω το παρόν μάλιστα είναι επιδή βρήκα χρόνο περιμένοντας να κάνει compile ο κώδικας. Το καλό που του θέλω να τελειώσει χωρίς πρόβλημα.

[cpg_imagefixthumb:213]

Πέμπτη δεν έγιναν πολλά… Πρωί γραφείο στο Prevessin (δυστυχώς θα δουλεύουμε κυρίως εδώ και στο USC55 που είναι ο ανιχνευτής και πολύ μακριά από το κύριο site του CERN που είναι Ελβετία). Μετά βρεθήκαμε με τους καθηγητές για να συζητήσουμε το πως θα προχωρήσουμε. Πέρασε η ώρα και πήγαμε και για βραδινό όλοι μαζί. Εντωμεταξύ, αγοράσαμε και ένα ασύρματο router για να έχουμε δίκτυο στο σπίτι. Το μεγάλο κακό είναι ότι η σύνδεση που έχουμε είναι τελείως απαράδεκτη (ένα online test έδειξε 270Kbps!) αλλά δε μπορούμε να κάνουμε τπτ φανταζομαι για αυτό. Μένουμε σε ενοικιαζόμενα δωμάτια, αλλά καλού κακού εγώ θα ρωτήσω στη ρεσεψιόν κάποια στιγμή.

Σήμερα Παρασκευή παραγγείλαμε το κράνος ασφαλείας μου με φακουδάκι και πήγαμε και αγόρασα ειδικά παπούτσια με μονωτική σόλα και ενισχυμένη μύτη με ατσάλι. Μόλις έχω όλο τον εξοπλισμό θα γίνει και η σχετική παρουσίαση 🙂 . Χωρίς αυτά δε σου δίνουν άδεια να πας υπογείως στο USC55 (που θα είναι η κύρια βάση μου στο μέλλον). Είναι ακόμα σε φάση κατασκευής. Αν είστε πολύ τυχεροί μπορεί με δείτε να εργάζομαι σκληρά (κάντε κλικ στην πρώτη φωτογραφία για μια φρέσκια άποψη του χώρου).

Κάπως έτσι πέρασε αυτή η πρώτη εβδομάδα. Και τελειώσε και το compile του κώδικα οπότε πρέπει να δω τι στο καλό θα το κάνω αυτό το πράγμα τώρα. Από εδώ θα μπορείτε να μαθαίνετε και άλλα νέα μου – θα προσπαθώ να ενημερώνω τα Σαββατοκύριακα που θα βαριέμαι! Τα λέμε.

2 thoughts on “CERN: Το ταξίδι και η πρώτη εβδομάδα

1. ChrisLaz Post author

Χεχεχε ναι μπορεί… και κατά τα φαινόμενα αυτοί οι μαγνήτες έχουν μια γενικότερη αρνητική επίδραση πάνω μου, αν κρίνω από την καταστροφική μου απόπειρα αναβάθμισης του WordPress 😦